SKLEP STACJONARNY
KRAKÓW, OŚ. 2 PUŁKU LOTNICZEGO 28 A
do kasy suma: 0,00 zł
wyszukiwarka zaawansowana
FAQ
Dane firmy

Obsługa serwisu i zamówień:

INSPIRE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Adres korespondencyjny

INSPIRE POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

ul. Solec 81B lok. A-51,

00-382 Warszawa

NIP:

7010350805

REGON:

146243399

Numer rachunku ING BANK :

PL 37 1050 1461 1000 0090 3013 0646

EUR 42 1050 1461 1000 0090 3013 0653

Termin realizacji

Termin realizacji zamówienia zależny jest od aktualnych stanów magazynowych. Maksymalny czas realizacji zamówienia jest podany przy każdym produkcie. Składając zamówienie na kilka produktów, o różnych czasach realizacji, zamówienie będzie zrealizowane z maksymalnym terminem realizacji z zamówionych produktów.

Termin realizacji liczony jest od dnia wpłynięcia środków na nasze konto, NIE od dnia złożenia zamówienia.

Część popularnych produktów jest w stałej sprzedaży, jednak w niektóre produkty są sprowadzane wyłącznie na zamówienie.

Jesteśmy rzetelnym sprzedawcą.

Dostawa - Spedycja

Wysyłka towaru jest realizowana za pośrednictwem Firmy UPS.

Przesyłki są dostarczane następnego dnia roboczego po otrzymaniu potwierdzenia wysłania, pomiędzy godziną 9.00 a 19.00.

W przypadku nieobecności adresata, kurier zostawia awizo. Aby odebrać paczkę należy się z Nim skontaktować.

W związku z powyższym prosimy o podawanie adresu dostawy, pod którym w podanych godzinach będzie można dowieźć przesyłkę.

Przy zakupach na kwotę powyżej 300 zł sklep wysyła towar GRATIS.

Cena wysyłki - 20 zł

Wszystkie paczki są ubezpieczone do wartości przesyłki.

Lokalizacje paczki można sprawdzić po wejściu na stronę internetową firmy przesyłkowej, a następnie należy wpisać numer listu przewozowego w polu "Monitoruj"

Reklamacja uszkodzonej zawartości przesyłki:

  • ewentualne uszkodzenia zawartości przesyłki powstałe podczas dostawy należy niezwłoczne zgłosić pracownikowi kid24.pl w formie pisemnej (e-mail) wraz z fotografią uszkodzonych elementów, po otrzymaniu zgłoszenia reklamacji w odpowiedzi zostanie przesłana informacja na temat dalszego postępowania reklamacyjnego
  • procedurę reklamacyjną dotyczącą uszkodzenia w dostawie w imieniu Kupującego przeprowadzi Sprzedający INSPIRE POLSKA Spółka z o.o.. Kupujący będzie zobowiązany tylko do przekazania kurierowi "raportu szkody", który zostanie dostarczony przez sprzedającego - INSPIRE POLSKA Spółka z o.o. Przedstawiciel firmy kurierskiej skontaktuje się wcześniej w celu ustalenia terminu odbioru "raportu szkody". Termin składania reklamacji na uszkodzenie zawartości przesyłki przez kupującego wynosi 7 dni od daty otrzymania przesyłki, reklamacje złożone w późniejszym terminie nie będą rozpatrywane. Firma INSPIRE POLSKA Spółka z o.o. nie może przesunąć tego terminu pod żadną przyczyną.
Formy płatności
  • Karta Kredytowa: za pomocą płatności.pl, przy użyciu jednej z poniższych kart: Visa, MasterCard, American Express, DinersClub, JCB, PBK Styl, PolCard.
  • Przelew bankowy na konto: INSPIRE POLSKA Spółka z o.o., ul. Bukowiecka 92, 03-893 Warszawa NUMERKONTA NUMERKONTA NUMERKONTA
  • Płacę z Inteligo - super sposób na płacenie on-line, który umożliwia Ci dokonywanie bezpiecznych, szybkich i bezprowizyjnych transakcji z Twojego konta Inteligo.
  • mTRANSFER to sposób na łatwą realizację płatności przez Internet - za pomocą przelewu z rachunku w mBanku. Przelew realizowany jest jako przelew dowolny (z rachunku eKONTO, mBIZNES Konto lub izzyKONTO).
  • MultiTransfer - to usługa ułatwiająca realizację płatności przez Internet, za pomocą przelewu z rachunku w MultiBanku.
  • Płacę z Nordea - to szybki, bezpieczny i prosty sposób zapłaty za towary oraz usługi oferowane w Internecie.
  • Przelew24 BZWBK - umożliwia klientom indywidualnym oraz firmom realizowanie płatności bezpośrednio z ich rachunku w BZWBK na rachunek sklepu lub instytucji.
  • Płacę z PKO Inteligo - wygodny sposób na płacenie on-line, szybki przelew z Twojego konta PKO BP Inteligo.
  • PRZELEW z BPH - to wygodna i bezpieczna forma płatności internetowych przeznaczona dla Klientów Banku BPH korzystających z Systemu Internetowego Sez@m.
  • ING Bank Śląski - możliwość zrealizowania szybkiego przelewu, który dotrze do wskazanego odbiorcy w nawet w ciągu kilku minut.
  • Przelew na podstawie wystawionej Faktury Pro Forma - tylko dla Firm. Jest ona podstawą do dokonania płatności. Termin płatności - 7 dni. Po dokonaniu płatności INSPIRE POLSKA Spółka z o.o. wystawia Fakturę VAT i przesyła pocztą na podany w zamówieniu adres.
Bezpieczeństwo transakcji

Bezpieczeństwo płatności

Płatności w sklepie kid24.pl mogą być realizowane na wiele sposobów. Każdy gwarantuje pełne bezpieczeństwo transferu pieniędzy. Dostępne są następujące formy:

Płatność za pośrednictwem centrum płatności on line PayU

Jest to bardzo wygodny dla klienta i super bezpieczny system płatności. Opłata jest uiszczana za pośrednictwem następujących kanałów:

  • kartę płatniczą - VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, POLCARD, PBK Styl i wiele innych
  • szybki przelew z mBanku - mTransfer
  • szybki przelew z MultiBanku - MultiTransfer
  • szybki przelew z Inteligo - Intelipay
  • szybki przelew z BZ WBK - Przelew24
  • przelew tradycyjny - Poczta Polska oraz inne uprawnione placówki

PayU stosuje najbardziej zaawansowane ze wszystkich systemów płatności w Polsce rozwiązania gwarantujące bezpieczeństwo dokonywanych transakcji online. Serwis posiada certyfikaty bezpieczeństwa najbardziej znanych i renomowanych instytucji na świecie oraz posługuje się wysokiej klasy zabezpieczeniami. Jako jedyni dostarczają rozwiązania i instrumenty płatnicze, zastosowane na podstawie dedykowanych, oficjalnych umów z bankami, które oprócz samego mechanizmu płatności, pozwalają na wzajemne działania marketingowe, mające na celu m.in. promowanie PayU wraz z jego Partnerami na stronach banku.

Płatność na terenie kraju.

Klienci dokonujący płatności kartą na terenie kraju proszeni są o wybór opcji PayU kraj.

Płatność za granicą.

Klienci dokonujący płatności kartą poza granicami naszego kraju proszeni są o wybór opcji PayU świat.

Dzięki temu gwarantuje:

  • poufność wprowadzanych do systemu danych
  • szyfrowanie komunikacji między klientem a serwerem (Certyfikat Bezpieczeństwa Thawte, Certyfikat SSL, System 3D Secure: Verified by VISA oraz MasterCard SecureCode)
  • unikatowy wewnętrzny system monitorowania transakcji online ograniczający ryzyko wyłudzeń
  • autorskie aplikacje do wykrywania transakcji oszukańczych oraz prób wyłudzeń, które potrafią m.in. udaremnić próbę płatności skradzioną, niezastrzeżoną kartą.

SSL jest protokołem sieciowym używanym do bezpiecznych połączeń internetowych. SSL realizuje szyfrowanie, uwierzytelnienie serwera i zapewnienia integralność oraz poufność przesyłanych informacji. W momencie nawiązania połączenia z bezpieczną (stosującą protokół SSL) stroną www następuje ustalenie algorytmów oraz kluczy szyfrujących, stosowanych następnie przy przekazywaniu danych między przeglądarką a serwerem www. Protokół SSL jest jedną z metod zapewniających bezpieczeństwo w transakcjach finansowych. W systemie PayU transmisja danych szyfrowana jest z użyciem 128 bitowego protokołu. Złamanie 128 bitowego klucza zajęłoby 1 bilion x 1 bilion lat.

Płatności dokonywane kartami płatniczymi Visa oraz MasterCard/EuroCard w serwisie PayUsą chronione za pomocą technologii 3D Secure. 3D Secure jest nową technologią przetwarzania transakcji internetowych przygotowaną i zastosowaną przez Visa i MasterCard. Systemy weryfikacji danych w organizacjach zajmujących się kartami są oznaczane jako Verified by Visa i MasterCard secureCode.

Płatność bezpośrednio na konto firmowe

Jest to najbardziej tradycyjny i jednocześnie najtańszy dla klienta sposób dokonywania przelewu. Transfer pieniędzy odbywa się bezpośrednio z konta klienta na konto firmy INSPIRE POLSKA Spółka z o.o. (będącej właścicielem sklepu internetowego kid24.pl) w BNP Paribas Fortis S.A. – NUMERKONTANUMERKONTANUMERKONTA

Bezpieczeństwo takiej transakcji leży po stronie banków, odpowiedzialnych za transfer środków od klienta.

Polityka prywatności

POLITYKA PRYWATNOŚCI W SKLEPIE INTERNETOWYM KID24.PL

Sklep Internetowy kid24.pl działający pod adresem www.kid24.pl, prowadzony jest przez Magdalenę Dyrek prezesa zarządu firmy INSPIRE POLSKA Spółka z o.o., działającej pod adresem: ul. Bukowiecka 92, 03-893 Warszawa, NIP: 5242774877 [dalej: sprzedający].

dane kontaktowe:

adres strony internetowej: www.kid24.pl

adres poczty elektronicznej (e – mail): sklep@kid24.pl

 

Na potrzeby niniejszego Regulaminu ustala się następujące definicje:

a) sklep internetowy KID24.PL(dalej jako: „Sklep Internetowy” lub „Sklep”) – sklep działający pod adresem www.kid24.pl, sprzedający produkty znajdujące się w jego ofercie za pośrednictwem sieci Internet;

b) użytkownik / klient– osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której odrębne przepisy przyznają zdolność prawną, posiadająca konto w Sklepie Internetowym i dokonująca zakupu produktów oferowanych na stronie internetowej http://www.kid24.pl;

c) konto klienta- baza zawierająca dane Klienta służące do realizacji składanych zamówień, historię zamówień, preferencje Klienta dotyczące wybranych funkcjonalności sklepu, dane dotyczące wpłat i nadpłat z tytułu zamówień;

  • Dane osobowe Użytkowników będących osobami fizycznymi lub osobami fizycznymi prowadzącymi jednoosobową działalność gospodarczą są przetwarzane przez Sprzedającego, jako administratora danych w celu świadczenia usług związanych z funkcjonowaniem Sklepu Internetowego. Przetwarzanie danych osobowych Użytkowników odbywa się zgodnie z przepisami ustawy o ochronie danych osobowych i ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

  • Użytkownik oświadcza, że wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych umieszczonych w formularzu rejestracyjnym Sklepu Internetowego w celu obsługi procesu sprzedaży i dostawy zamówionych produktów oraz w celu przesyłania ofert marketingowych, jak również na udostępnianie ich innym podmiotom w celach związanych z realizacją w/w usług.
  • Za datę złożenia oświadczenia przez Użytkownika uważa się datę założenia zamówienia w Sklepie Internetowym. Oświadczenie Użytkownika oznacza jednocześnie zgodę na przetwarzania jego danych w przyszłości.
  • Zbiór danych Użytkowników został zgłoszony do rejestracji Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych. Użytkownik ma prawo dostępu (w tym wglądu) do treści własnych danych, ich zmiany (w tym poprawiania), a także prawo kontroli przetwarzania własnych danych osobowych (w tym zgłoszenia żądania usunięcia danych), na zasadach opisanych w ustawie o ochronie danych osobowych.
  • Sprzedający może odmówić usunięcia danych osobowych Użytkownika, jeżeli dalsze przetwarzanie tych danych przez Sprzedającego jest konieczne oraz dopuszczalne na podstawie przepisów prawa, w tym jeśli Użytkownik nie uregulował wszystkich zobowiązań wobec Sprzedającego lub jeśli swoim dotychczasowym zachowaniem naruszył obowiązujące przepisy prawa, a zachowanie danych jest niezbędne do wyjaśnienia tych okoliczności i ustalenia odpowiedzialności Użytkownika.
  • Dane osobowe Użytkowników mogą być przekazywane podmiotom uprawnionym do ich otrzymania, w tym właściwym organom wymiaru sprawiedliwości, na mocy obowiązujących przepisów prawa, a także podmiotom trzecim wykonującym na zlecenie Sprzedającego czynności w ramach świadczenia usług objętych działalnością Sklepu Internetowego.
  • W związku ze świadczeniem usług opisanych powyżej udostępnia dane Użytkowników, konieczne ze względu na świadczone usługi.
  • Rejestrując Konto w Sklepie Internetowym, Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie przez Sprzedającego plików "cookies", o ile Użytkownik dopuścił taką możliwość w ustawieniach przeglądarki internetowej, której używa do korzystania z Sklepu Internetowego. Informacje zbierane przy pomocy "cookies" pozwalają dostosowywać usługi i treści do indywidualnych potrzeb i preferencji Użytkowników, jak również służą do opracowywania ogólnych statystyk dotyczących korzystania przez Użytkowników z Sklepu Internetowego. Wyłączenie w przeglądarce internetowej opcji pozwalającej na zapisywanie plików "cookies" nie uniemożliwia korzystania z Sklepu Internetowego.
Reklamacje

Dokonując zakupu w naszym sklepie kid24.pl uzyskujesz, Drogi Kliencie, prawo do składania reklamacji. Jako poważna firma z wieloletnim stażem na rynku gwarantujemy Ci pełnię praw. I tak w naszym sklepie obowiązują następujące zasady:

  • warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest posiadanie oryginału dowodu zakupu towaru
  • wadliwy towar musi być zapakowany w oryginalne opakowanie
  • w przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, a jeśli będzie to nie możliwe sklep zwróci klientowi równowartość ceny produktu lub zaoferuje inne dostępne w sklepie produkt
  • reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedającego przesyłki z reklamowanym towarem
  • uwaga! zdjęcia mogą nie odivawać idealnie wyglądu produktu. Za drobne rozbieżności pomiędzy zdjęciami a wyglądem rzeczywistym sklep nie odpowiada i w/w różnice nie mogą być podstawą do reklamacji
  • w przypadku lamp z kruszców naturalnych (sól, kamień, drewno) mogą występować przerosty, przebarwienia, różnice w odcieniach, które także nie stanowią podstawy do reklamacji
  • ewentualne uszkodzenia zawartości przesyłki powstałe podczas dostawy należy niezwłoczne zgłosić pracownikowi kid24.pl w formie pisemnej (e-mail) wraz z fotografią uszkodzonych elementów, po otrzymaniu zgłoszenia reklamacji w odpowiedzi zostanie przesłana informacja na temat dalszego postępowania reklamacyjnego

  • procedurę reklamacyjną dotyczącą uszkodzenia w dostawie w imieniu Kupującego przeprowadzi Sprzedający - INSPIRE POLSKA Spółka z o.o.. Kupujący będzie zobowiązany tylko do przekazania kurierowi "raportu szkody", który zostanie dostarczony przez sprzedającego - INSPIRE POLSKA Spółka z o.o.. Przedstawiciel firmy kurierskiej skontaktuje się wcześniej w celu ustalenia terminu odbioru "raportu szkody". Termin składania reklamacji na uszkodzenie zawartości przesyłki przez kupującego wynosi 7 dni od daty otrzymania przesyłki, reklamacje złożone w późniejszym terminie nie będą rozpatrywane. INSPIRE POLSKA Spółka z o.o.nie może przesunąć tego terminu pod żadną przyczyną

Zamówienia

Zamówienia na towary oferowane w sklepie przyjmowane są za pomocą systemu zamówień na stronie internetowej, w formie e-mail i są uważane za wiążące. Wszystkie zamówienia rozliczane są w PLN. Jakiekolwiek zwroty będą dokonywane w tej samej walucie.

Formularze zamówień powinny być prawidłowo wypełnione, dlatego też w razie wątpliwości przesłane do nas zamówienie od nowego Klienta jest potwierdzane telefonicznie lub E-mail. Zamówienia od Klientów, którzy dokonywali już u Nas zakupów będą potwierdzane wyłącznie poczta E-mail. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 15.30, w soboty, niedziele i święta rozpatrywane będą od rana następnego dnia roboczego.

W razie potrzeby, Nasi konsultanci z przyjemnością pomogą Państwu, dokonać zmian w zamówieniu. Zmiany w zamówieniu można wprowadzać w ciągu 60 minut po jego złożeniu.

W przypadku gdy firma INSPIRE POLSKA Spółka z o.o. nie jest w stanie zrealizować zamówienia, zwróci klientowi pełną wartość zamówienia. W przypadku płatności kartą kredytową lub przelewem bankowym pieniądze będą zwracane bezpośrednio na rachunek klienta za pomocą przelewu bankowego. W przypadku płatności realizowanych gotówką lub przekazem pocztowym zwroty będą dokonywane za pomocą przelewu bankowego.

Dostawy produktów ofertowanych w sklepie internetowym kid24.pl realizowane są przez firmy kurierskie POCZTA POLSKA, POCZTEX, UPS, DPD. Po złożeniu zamówienia INSPIRE POLSKA Spółka z o.o. przekazuje numer przesyłki oraz kontakt do strony kuriera.

Firma INSPIRE POLSKA Spółka z o.o. zastrzega sobie prawo do wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży.W przypadku większych zamówień firma INSPIRE POLSKA Spółka z o.o. zastrzega sobie prawo do realizacji ich w osobnych partiach jednak koszt przesyłki będzie policzony tylko raz. Po uiszczeniu opłaty Klient ma prawo do sprawdzenia zawartości paczki w obecności dostarczyciela.

Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko w momencie odbioru towaru w obecności spedytora. Warunkiem przyjęcia tego typu reklamacji będzie spisanie wraz z dostarczycielem protokołu reklamacyjnego (kurier posiada odpowiednie druki).

Zamówiony towar wysyłany jest ubezpieczoną przesyłką kurierską maksymalnie w ciągu dwóch dni roboczych od daty wpłynięcia środków na konto firmy najczęściej na drugi dzień, chyba, że przy produkcie na stronach sklepu podany był inny termin dostawy. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest natychmiast informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.

Wraz z przesyłką dostarczana jest dostępna dokumentacja oraz oryginał dokumentu zakupu - rachunek lub faktura VAT, a potwierdzenie przyjęcia zamówienia oraz pozostałe dane przesyłamy w formie elektronicznej.

Zwrot towaru

Wzor odstąpienia od umowy

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku "O prawach konsumenta", Klient będący osobą fizyczną, dokonujący zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą, może dokonać zwrotu zakupionych towarów bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki pod warunkiem, że:

  • towar nie został sprowadzony na indywidualne zamówienie
  • towar nie jest uszkodzony
  • towar nie nosi śladów eksploatacji i pozostaje w oryginalnym opakowaniu z kompletem dokumentacji.

Konsument, który w tym terminie zgłosił zamiar odstąpienia od umowy, zobowiązany jest do odesłania zwracanego towaru na swój koszt. W przypadku uszkodzenia opakowania Sprzedający potrąca 15% wartości zamówienia na poczet zakupu opakowania oraz kosztów z tym związanych; koszty dostarczenia oraz odpowiedzialność za uszkodzenia w czasie transportu zwracanego lub reklamowanego towaru ponosi Kupujący.

Do odsyłanego towaru należy dołączyć podpisane i wypełnione oświadczenie o odstąpieniu.

Zwrot płatności Klientowi nastąpi w terminie do 14 dni, od dnia otrzymania oświadczenia o zwrocie towaru w formie wskazanej przez klienta. Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do momentu otrzymania przedmiotu zwrotu.

Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne w żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

W razie jakichkolwiek niejasności i zapytań prosimy o kontakt pocztą elektroniczną sklep@kid24.pl lub pod telefonem 660-520-398.

Tax Free

Zasady obowiązujace lokalnie

Global Blue Polska Sp. z o.o. z siedzbą przy ul. Łopuszańskiej 53 (02-232 Warszawa) działa w oparciu o ustawę o podatku od towarów i usług z dn. 11.03.2004r. (Dział XII, rozdział 6, art.. 126 ÷ 130 (Dz.U. nr 54 poz. 535 z późn. zm)

Zgodnie z obowiązującą ustawą:

1/ uprawnionym do otrzymania zwrotu podatku VAT za zakupy, które w stanie nienaruszonym zostały wywiezione poza terytorium UE w bagażu osobistym, jest turysta posiadający stałe miejsce zamieszkania poza obszarem Unii Europejskiej.

2/ turysta opuszczający obszar UE musi przedstawić Tax Refund Cheque, zakupiony towar i paszport na ostatniej granicy Wspólnoty w Urzędzie Celnym, aby go ostemplować.
Musi to zrobić nie później niż w ostatnim dniu 3-go miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonał zakupu. Tax Refund Cheque bez pieczęci UC jest nieważny do refundacji."

3/ zwrot podatku jest dokonywany w złotych w punktach refundacyjnych GBP (tylko w gotówce!) i może być dokonany nie później niż w ostatnim dniu 4-go miesiąca następującego po miesiącu, w którym dokonał zakupu.

4/ zwrot podatku Vat nie przysługuje w przypadku nabycia paliw silnikowych

5/ minimalna kwota brutto łącznej wartości zakupów, wynikająca z wystawionego Tax Refund Cheque przez jednego sprzedawcę, przy której podróżny może żądać zwrotu podatku Vat, wynosi 200pln.

6/ do Tax Refund Cheque powinien być zawsze dołączony paragon z kasy rejestrującej (nigdy faktura Vat).

7/ sprzedawca jest obowiązany oznaczyć punkt sprzedaży znakiem informującym podróżnych o możliwości zakupu w tym punkcie towarów, od których przysługuje zwrot podatku.

8/ GBP - jako podmiot dokonujący zwrotu podatku podróżnym - ma prawo do pobrania od podróżnego prowizji od zwracanej kwoty podatku

W Polsce dostępne są obecnie usługi:

  • TAX FREE SHOPPING
  • DIRECT PROMOTIONS

Tax Free Shopping

Tax Free Shopping to świat w zasięgu ręki

Global Blue doskonale zdaje sobie sprawę z emocji, jakie wiążą się ze sprzedażą, śledzeniem trendów, wprowadzaniem odpowiednich towarów na czas, aby zdążyć przed konkurencją — przecież to my wymyśliliśmy Tax Free Shopping. Podstawą naszych działań jest dogłębne zrozumienie relacji między kupującymi a sprzedawcami.

Rozwój firmy zawdzięczamy uproszczeniu zasad korzystania z programu Tax Free Shopping przy jednoczesnym umacnianiu relacji ze sprzedawcami detalicznymi.

Dzięki temu możemy lepiej poznać potrzeby klientów, zapewnić wyższy poziom obsługi i zwiększyć zyski sprzedawców. Jako ciesząca się największym zaufaniem klientów firma oferująca usługę Tax Free Shopping przyciągniemy do Państwa sklepu klientów, którzy zazwyczaj przeznaczają na zakupy dużo pieniędzy. W 2009 roku osiągnęliśmy nowy rekord — przeprowadziliśmy 13 milionów transakcji! Czyż to nie brzmi zachęcająco?

Nasz system jest prosty w obsłudze, bezpieczny i zachęci do odwiedzenia sklepu wielu klientów zagranicznych — dlatego warto się nim zainteresować.

Global Blue zapewnia obecność na rynkach międzynarodowych, oferuje szkolenia dostosowane do indywidualnych potrzeb [Academy] oraz wsparcie ze strony globalnego zespołu specjalistów do spraw marketingu, który dzięki zastosowaniu przemyślanych dodatkowych strategii marketingowych (np. mapy miast ze sklepami i broszury dla poszczególnych krajów) umożliwi zwiększenie liczby możliwości sprzedaży w skali rocznej.

Powszechnie znany symbol „Tax Free” jest rozpoznawany przez turystów międzynarodowych i kojarzony z możliwością bezpiecznych zakupów zwolnionych z podatku. Dzięki usłudze Global Blue Tax Free Shopping sklep jest postrzegany przez klientów zagranicznych jako atrakcyjny, ekskluzywny, a przede wszystkim bezpieczny, godny zaufania i niezawodny.

Email: taxfree.pl@global-blue.com

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl